Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Eerste dag in San Diego

Zoals al in het verhaaltje van gisteren stond (wat ik eigenlijk vanochtend pas heb geschreven), zaten we rond 0800 ofzo al aan het ontbijt; koffie, scrambled eggs, hash browns, french toast, jus d'orange, en daarna hetzelfde nog eens, want we he hadden een beretrek! Met deze energie-boost liepen we rond 0900 naar buiten, om eens langs het havenfront te wandelen. Als eerste kom je dan bij het USS Midway Memorial uit, het grote vliegdekschip wat nu een museum is.

Het ging pas om 1000 uur open, en we besloten om helemaal verder langs de Embarcadero te lopen, helemaal tot het eind. Halverwege spotten we een sea lion in het water, die op zo'n tien meter van de kade kwam en na diverse sprongetjes boven water weer terugzwom naar het midden van de baai. Ook nog een schildpad zien zwemmen, gewoon naast het dok....en het was geen kleintje ! (de schildpad bedoel ik). We zijn teruggelopen via de stad, oa via Cedar Str. en State Str. Uiteindelijk kwamen we weer zo'n beetje bij de USS Midway uit, en enkele doks verder lagen wat rondvaartboten. We kochten kaartjes voor een 2 uur durende Harbourcruise, en om 1115 vertrok het bootje met ons erop. Een lekker tochtje, langs oa de Navy Piers, waar voor veel $$$ speelgoed ligt. Lekker in het zonnetje, rond de 22 grd, wat wil je nog meer?

Half twee weer op de vaste wal, eerst even terug naar het hotel om toch de korte broeken maar aan te gaan doen, en daarna de andere kant op gewandeld langs het water. Natuurlijk zo hier en daar wat gedronken en gesnacked, zonder kalorieen kom je nergens. Eind van de middag, de zon begon al weer flink te zakken (om 1700 uur is het bijna donker hier), weer terug in het hotel en de voetjes even rust gegund.
Hierna naar de Cheesecake Factory aan de overkant van het hotel gelopen, en het eea tot ons genomen; echter, geen cheesecake genomen, we zaten propvol. En die cheesecakes daar, man, sommige waren echt megagroot...dat had er echt niet meer bijgekund!
Zometeen op tijd het mandje in, toch wel vermoeiend hoor, dat vakantie vieren!!!

Stay Tuned !

Carin & Eric

Louis Michielse

Komt wel goed, uiteindelijk word je ook een daagje ouder hahaha.

Groetjes en veel plezier, Lenie en Louis.

Wilma en Andre

Genieten wel weer van jullie blog. Wij moeten nog tot half februari wachten. Wij gaan een week bij een nicht in Florida Keys op visite en dan een werk shoppen / rodeo Orlando bezoek.
Veel plezier daar. :-)

Wilma en Andre

Have fun there ?? Carin en Erik.
Blijven schrijven / typen. ?