Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Wat gaan we doen in 2010 ?

Okido , een nieuw jaar , dus weer tijd voor een nieuwe reis ! We weten het nog niet helemaal precies , maar de vliegtickets en de auto is alweer besteld : eind augustus 2010 vliegen we naar Seattle , pikken daar weer een SUV op , en vliegen ruim drie weken later weer terug vanaf Denver.

Het zal zoiets worden : Seattle---> Highway#20 East door de North Cascades , door Richting Glacier NP , afzakken naar Yellowstone NP, richting het oosten naar South Dakota ( Custer State Park ), terug naar het westen , dan naar het zuiden richting Colorado ( Rocky Mountains NP ).

Binnenkort meer info !

marc reynders

wij plannen net hetzelfde begin juli/ vliegen op seattle , 3 weken toeren en terug vanuit denver. Ik weet echter niet zo goed wat we allemaal gaan doen. We willen denk ik te veel , 5000km lijkt me om 23 dagen wat veel van het goede, niet? Ofwel Olympic Park en Mt Rainier erbij, ofwel een stukje Canada met Calgary en Banff, ofwel de BlackHills en Custer. Natuurlijk zeker Yellowstone en Glacier. Wat denken jullie?

Eric

Hee Marc , 5000km lijkt mij ook wel wat veel in ruim drie weken. Het hangt een beetje van je interresses af natuurlijk , als je voor de natuur gaat kan je alles doen wat je hierboven aangeeft ; alleen kom je dan weer tijd tekort ! Olympic vonden we prachtig ( 2007 geweest ) alleen Olympic kan je niet doorkruisen , je moet er omheen en op diverse plekken naar binnen , en dat kost je algauw een dag of vier. Wij gaan dus specifiek voor Glacier NP , Yellowstone NP , Custer SP en het Rocky Mountain NP. Als je contact wil houden , om tips of adviezen uit te wisselen , dan kan je me benaderen via het contactformulier op onze website http://www.ericencarin.nl Als je behoefte hebt kan je ook een aantal foto's bekijken van de omgevingen die je noemt. Bedankt in ieder geval voor je bezoek hier op het reisblog en misschien tot ziens via onze website !

marc reynders

hey Eric, sorry dat ik zo laat pas reageer. Ondertussen ligt onze route vast, vluchten en hotels geboekt. We gaan van Seattle naar Glacier, Waterton Lakes,Yellowstone,Grand Teton,Badlands,Custer,Denver

Eric

Hoi Marc , dan lijkt jouw rondje heel erg op de onze , of andersom natuurlijk. Op onze website kan je onze verwachte route bekijken....onder het kopje USA 2010...
Veel plezier alvast !
Gr. Eric

Andre van Veen

Hoi Carin en Erik,
Wat lezen wij nu? Wij zitten nagenoeg samen in de rockeys! Wij hebben een missie om een vette camper van Vancouver naar Calgary te brengen. Natuurlijk is het ons om de walvissen en rockeys te doen. Wanneer? O, een datum om niet te vergeten… September 11th! To Vancouver.
Wellicht tot in de Rockeys. Have a good journy!
Wilma en Andre.

JJ

Hoi Eric en Carin,
een hele goede reis en veel plezier!!

Groeten,

JJ (Rest kennis uit "Barendregt")

Carla en Christ

Hoi Eric en Carin,
Nog één dagje naar het werk en dan.......
Groetjes en een fijne vakantie.