Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Achttiende dag - Fort Lauderdale

Fort Lauderdale, we zijn weer op de vaste wal! Vanmorgen rond 0600 uur, we waren nog niet eens wakker, lag de Westerdam alweer vast in Fort Lauderdale, en daarmee eindigde het cruise avontuur door het Panama kanaal. Zelf stonden we om 0700 uur op, het was net een beetje licht aan het worden, en na een ontbijtje was het wachten tot we van boord mochten. Rond 0845 konden we van de boot af, en moesten we aansluiten in de rij voor de douane. Het was net of we weer op een vliegveld waren, het duurde ongeveer 3 kwartier voordat we met de koffers door de douane waren en we buiten de terminal op zoek gingen naar een taxi. Die was zo gevonden, en we scheurden meteen naar ons hotel voor 1 nacht, het Snooze hotel aan de North Fort Lauderdale Beach Boulevard...ja, precies tegenover het strand.

We moesten even wachten tot de kamer gereed was, we hebben effe gerelaxed op het dakterras, maar om 1100 uur konden we erin. We hebben daarna eerst een stuk over de boulevard gelopen, her en der een drankje en een lunchje gedaan, maar helaas, het werd toch wel weer warm met 26 graden, dus we besloten toch maar om op het strand en in de zee wat te gaan klooien en af te koelen. Daarna natuurlijk even terug om het zand uit je naad te spoelen, en op zoek naar wat voedsel.

We kwamen langs een Hooters, en daar hebben we maar wat gegeten, je moet toch wat. Uiteindelijk vanaf 2000 uur nog ergens op een terrasje een prosecco en een roseetje naar binnen gewerkt, en dat was het wel zo'n beetje.
Morgen vertrekken we om een uur of 0900 naar het vliegveld, om onze vlucht van 1225 uur naar New York te nemen. Daarna door naar Amsterdam, en zondagochtend zouden we dan weer in NL moeten zijn. Misschien komt er morgen nog een verhaaltje vanaf 1 van de vliegvelden, zoniet, dan komt dat vanaf thuis wel.
Oja , vergeet vooral niet om de time-lapse video van onze Panama kanaal dag te bekijken ! Hier kan je die vinden , duurt ongeveer 5 minuten : Panama Canal time lapse

Stay Tuned !

Carin & Eric

Jan en Anneke van IJpen

Jullie zijn weer op bekend terrein.
Mooie foto's en een leuke time Lapse van het Panama Kanaal.
Goede vlucht zaterdag/zondag.
Zien jullie zondagmorgen. ?

Marijke

Leuk jullie reisverslag en de mooie foto's. Goede vlucht.