Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Tweede dag in San Diego

De tweede volle dag in San Diego; zelfde ritueel als gisteren, maw opstaan, korte broeken aan, ontbijtje, stukje wandelen, wat drinken, wat snacken, nog wat drinken, verder wandelen, fotootje hier en daar, her en der iets bekijken, hier en daar wat aanschaffen wat mee terug naar huis moet, weer wat snacken, verder wandelen, zonnebrand voor de tweede keer smeren, ach, dagje is weer zo om !
Begonnen met een wandeling richting het Gaslamp Quarter, een historisch geinig gebied met heel veel restaurantjes, koffietentjes, barretjes en andere horeca gelegenheden, in een leuke, historische omgeving.

Voor de kenners, we hebben heel 5th Ave. uitgelopen, via 4th Ave. weer terug, bij het Horton Plaza Park door de Mall gewandeld (niks gekocht), verder over 3th Ave. ,en uiteindelijk weer via de wandelroute langs de Harbour Drive weer richting de Seaport Village aan de waterkant gelopen. Al met al een stukje van zo'n 6 of 7 km, met heerlijk wandelweer (22 of 23 grd - hoe is het ook al weer in NL ? hahaha).

Daarna op ons gemak naar de USS Midway gelopen, en het schip met een bezoek vereerd. Ik had m'n Korps Mariniers petje op, en kreeg meteen $10,-- korting op de entree prijs ! Ze vroegen wel eerst of ik "in the service" had gezeten, en toen ik zei "Long time ago in the Netherlands" was alles goed ! Dit werkte weer toen we de foto's die bij binnenkomst werden gemaakt wilde kopen, ging ook meteen $6,-- af !

Die uitgespaarde $16,-- gaan we straks omzetten in een lekker biertje en een cocktail !
Al met al weer een prima dag geweest. Morgen willen we naar Balboa Park, met de bekende San Diego Zoo...

Stay Tuned !

Carin & Eric

Jan en Anneke van IJpen

Leuk verhaal en mooie foto's hoor, en lekker weer.
Wel indrukwekkend zo'n vliegdekschip hè.
Fijne reis verder en geniet er van.

Louis Michielse

Toch waardering voor een Nederlandse oud marinier!!
Veel plezier en geniet van elkaar.

Lenie en Louis

John michielse

Jullie schrijven op een manier dat je bijna voelt hoe het daar is alleen jammer dat het hier stormt regent en koud is ??? maar we gunnen jullie het héél erg schatten ????

Lenie

Eindelijk van mijzelf een berichtje, ben hevig bezig met de computer te leren.
Leuke foto's Groetjes Lenie en Louis