Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Amsterdam - Toronto

Vanmorgen om 0500 ging de wekker, om 0550 stonden Jan en Anneke voor de deur, en om 0600 vertrokken we richting Schiphol. Een heel klein beetje oponthoud net na Den Haag , maar verder geen problemen, en om 0715 zaten we aan de koffie. We hadden tijd genoeg, de balie van Air Canada ging voor onze vlucht pas om 0900 open, dus rond die tijd checkten we in, zetten de koffers op de weegschaal, zagen ze verdwijnen, en gingen maar een bakkie doen in het panorama restaurant. Uiteindelijk toch maar de douane doorgegaan, nadat alles drie keer gescanned en uitgepakt was geweest mochten we richting de gate. Geplande vertrektijd was 1155 , en het zal niet heel erg veel gescheeld hebben, precies op tijd werden we van de gate afgeduwd; 8 uur en een beetje zitten suffen tijdens een relaxte vlucht , een beetje turbulentie boven de Noordzee, verder niks....

Cool

Boven Toronto nog enkele foto's van de CN Tower gemaakt ( vlogen we bijna tegenaan !).

Om1405 Toronto tijd geland, even een klein verhaaltje bij de douane verteld wat we gingen uitspoken, koffers van band 5 gehaald (shit , TSA slotje van een van de koffers naar de klote , lijkt opengebroken)(effe checken of er geen onderbroeken uit gejat zijn)(alles lijkt oke)(was mijn(Eric)koffer)(wat zou iemand met mijn boxershorts willen ? je kan ze wel aantrekken, maar je ziet er dan toch niet zo fantastisch uit als ik !) , en meteen maar de taxi ingesprongen richting downtown Toronto...25 minuten later bij het Cosmopolitan Downtown, ingechecked, kamer op de 23 e verdieping, uitzicht op de CN tower...wat wil je nog meer ?

Meteen maar even Yonge Str. afgelopen, het Eaton Centre binnengestapt, effe gekeken hoe we PATH ondergronds kunnen gebruiken, bij het HardRock Cafe over een plein gelopen, bij de lokale 7-11 enkele flesjes water/cola gescoord, en nu,nu wordt het donker en is er morgen weer een dag.....de luiken beginnen dicht te vallen , effe gauw nog een fotootje uploaden en dan....snurken ! Morgen weer een dag in Toronto !

Stay Tuned !

Carin & Eric

John Michielse

Hoi Eric en Carin
Wat een mooi begin we zijn hier benieuwd naar de rest van het avontuur

Renee de korte

Nou dat wordt vast weer een mooie trip, ik ga jullie weer gezellig volgen! Have fun!

Frans oudt

Zo ga ik ook een beetje op reis! Schitterend.

geniet en schiet...... mooie plaatjes

QPO

Yvonne

Hoi Eric en Carin, wat een mooie foto van de cn tower. Ik ga genieten van jullie mooie verhalen. Geniet ervan met elkaar. Yvonne

Wilma Andre

Top begin. Wij blijven jullie graag volgen. Dank jullie voor deze inzet. Fotos vertellen veel. Dus uploaden zou ik zeggen. Hi hi. Have fun.

Lenie

Goede reis gehad begrijp ik, nou ik weer blij dat jullie goed overgekomen zijn.. Geniet ervan jongelui dan genieten wij mee met de verslagen en foto's van jullie vakantie.
Dikke pakkerd van Tijger en tot horens.