Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Dag 23 , van Estes Park naar Denver

Vanmorgen lekker uitgeslapen tot 0830 , de routine van de vorige 2 dagen weer gevolgd (boterhammetjes nutella , jus/melk in de zon op de veranda) , auto inpakken en daarna toch nog stiekum even het RMNP in ! Nou ja stiekum , de jaarpas is nog tot eind mei volgend jaar geldig , maar we wilden toch even kijken of de Bighorn Sheep's die we gisteravond op de top van de berg hebben zien staan misschien toch nog even naar beneden waren gekomen.

Nou , dat waren ze dus niet , dus hebben we nog een klein rondje gemaakt over de Old Fall River Road , en zijn we daarna het RMNP uitgereden over de #34.

We reden een steendruk Estes Park uit , vandaag was de plaatselijke marathon , overal politie en wegafsluitingen , maar er wilden meer mensen het dorp in dan eruit , dus we konden toch redelijk doorrijden. De #34 gaat vanaf Estes Park door de Big Thompson Canyon , je rijdt daar tussen een stel massief granieten wanden (in ieder geval het laatste stukje) , en da's niet verkeerd hoor.

Het zag er allemaal wel iets "overstroomder" uit , ze waren ook duidelijk bezig om de loop van de rivier een beetje op te knappen en op te ruimen. Bij Loveland hebben we nog gekeken of er iets te zien was van de bosbranden waar we toen mee te maken hadden , maar daar is weinig van terug te zien.

De weg naar Denver is verder gewoon een weg , veel bebouwing , je rijdt door de voorsteden die uiteindelijk overgaan in Denver zelf. We reden direct naar het Hampton Inn bij het Conference Center , middenin Downtown Denver , vlak bij de 16th Street Mall.

Parkeren is een drama in Denver , net zo duur als in Amsterdam , dus we hebben de Chevy maar door de Valet-parking service van het hotel laten ophalen ; geen idee waar-ie is , maar als we bellen staat-ie met een kwartier voor de deur van het hotel....zeggen ze....of er staat helemaal niets en dan hebben we wat uit te leggen bij de Alamo ! We zien wel...

Morgen nog een daggie downtownen , en dinsdag aan het begin van de avond naar Denver International Airport....

Stay Tuned !

Carin & Eric

Renee

Apert zeg die weg tussen die bergwanden door! En wat jammer dat het al weer bijna voorbij is, geniet nog even in Denver, jammer dat in al die grote steden , dat parkeren zo duur is, maar ja dat schijnt zo te moeten zijn. Veel plezier nog!

marrie Stolk

Carin en Erik, wat geweldig zeg wat hebben jullie weer veel gezien. En wij mochten meekijken, over jullie schouder. Toppie!!! Nog even dan is het alweer voorbij. Kom gezond weer terug, en nog 'n fijne dag, en Goede Terugreis. ????????
Liefs van Tante Mar ????