Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Dag 17 , van West-Yellowstone naar Jackson

Iets over 0800 reden we weg om nog eenmaal door Yellowstone te rijden ; we zouden weer terug gaan naar Jackson . en dat kan vanuit West Yellowstone eigenlijk maar op 1 manier , en da's door het NP. En dat is echt geen straf hoor , en terug naar de Tetons eigenlijk ook niet. We vertrokken met een zonnetje , maar hoe verder we afzakten richting Old Faithful , hoe dreigender de luchten werden.

Er viel echter maar een enkel druppeltje , dus de items die we gisteren (bewust) hadden overgeslagen , konden we vandaag zonder al te veel drukte bekijken. Natuurlijk weer her en der wat wildlife gespot , waaronder Bizons (als je geen bizons ziet in Yellowstone , heb je echt een oogprobleem !) en herten.

Uiteijndelijk reden we Yellowstone uit en stopten we bij de Headwaters Lodge & Cabins at Flagg Ranch om iets te lunchen. Hierna reden we gewoon door over de John D. Rockefeller Jr. Parkway naar het Grand Teton NP.

Daar was sinds verleden week eigenlijk niets veranderd , we hebben weer de Wildlife Loop over de Jenny Lake Rd gereden , en kwamen een aantal flinke Bull Elks tegen. En ja , die zet je dan toch weer op de foto !

Verder zuidwaarts zijn we weer even wezen kijken of de vosjes nog thuis waren , en ook die waren nog niet verdwenen , dus daar ook nog wat megabytes aan besteedt.

Hierna werd het erg donker en begon het te donderen en uiteindelijk flink te regenen , dus we besloten om richting Jackson te rijden. We reden over de Moose-Wilson Rd , en daar kwamen we nog een eland tegen die de berg opging. Ook die is vereeuwigd op de gevoelig chip !

Het was al rond 4 uur , dus een mooie tijd om in te checken in het Painted Buffalo Motel. Strakkies nog even het dorp in om wat te eten , en we zullen nog wel wat soeveniertjes scoren. Morgen verder naar het zuiden richting het Rocky Mountain NP , maar eerst nog twee tussenstops in Rocksprings , en daarna door naar Steamboat , Co.

Stay Tuned !

Carin & Eric

Renee

Wat is het daar toch prachtig, kan er ook geen genoeg van krijgen, hoop er ooit nog eens zelf een kijkje te nemen. Naar de Rocky Mountains, vast ook heel mooi, ben benieuwd! Have fun!

Diny en Wim

Happy birthday to you ,happy birthday dear Carin happy birthday to you and Eric too !

Lenie.

Weer zo'n mooie pagina. Dieren zo prachtig, jullie weten ze ook wel te vinden he.
Gr.Lenie