Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Dag 15 , Yellowstone

Vanmorgen om 0600 uit bed , broodje op en om 0650 reden we het Yellowstone NP in ; en da's best vroeg voor ons doen ! Het werd uiteindelijk een prachtige dag , niet alleen wat betreft het weer , maar ook wat bertreft het diverse wildlife wat we gespot hebben.

Het begon allemaal met een overstekend hert (Elk) , daarna ontdekten we weer een vossenhol (ditmaal onder een megakei langs de kant van de weg ) ,

en toen kwamen we , in willekeurige volgorde zwarte beren , bizons , herten , marmotten , ground squirrels , konijnen , raven , osprey's en nog meer van hetzelfde tegen. Natuurlijk ook de diverse natuurwonderen bekeken , en diverse hikes gedaan. We hebben vandaag , voor de kenners , alleen de bovenste loop van de "8" gereden , morgen doen we de onderste loop.

Het blijft een fantastisch park , en ondanks dat het zaterdag was , leek het ons niet zo druk in het park ; en da's natuurlijk mooi meegenomen. We hebben lunch en diner in de verschillende lodges die we tegenkwamen , en uiteindelijk draaiden we om 2100 uur weer de parkeerplaats van ons hotel in West Yellowstone op....al met al een mega-lange dag vol met indrukken. En nu gaat het lampie uit....Vandaag dus alleen maar sfeerfoto's. Morgen weer een dag...

Stay Tuned !

Carin & Eric

Jan en Anneke

Dit is toch waar je voor gaat, prachtig!!!
Liefs ons.

Renee

wat een prachtige dag met al die mooie dieren, ja daar doe je het voor! Fijne dag morgen , hopelijk weer zo'n mooie dag!

Emmy

Geweldig! Wat een schitterende tocht maken jullie! Veel plezier nog hoor!

lenie en Louis

Wat hebben jullie weer een mooie dag gehad!!
Schitterende foto's, geweldig.

veel liefs van ons,
Lenie en Louis.

Lenie

Wat een pracht, al die dieren die je zomaar lekker ziet lopen enz. Het is de moeite waard om vroeg op te staan.

Veel kijkgenot nog en lieve groet Lenie