Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Dag 10 , van Bryce Canyon naar Evanston

Vanmorgen stonden we om 0645 op , zodat we om 0710 aan het ontbijt zaten ; nu zaten we inderdaad om 0715 aan tafel , en was de bestelling (scrambled eggs , potatoes en toast) ook direct opgenomen , maar het duurde tot 0755 totdat er eindelijk wat voedsel op de tafel werd gezet. Nu wisten we al dat het in de Bryce Canyon Lodge allemaal niet zo snel ging , maar zo traag....waarschijnlijk stond het al een tijdje te wachten , alles was ook niet overdreven warm. Dus , uiteindelijk stapten we om 0845 in de auto , en om 0850 stapten we er weer uit....ik was vergeten om m'n zoomlens uit de kamer te halen. Wij weer terug , even kijken in de kamer met een nieuwe key , maar daar was al niets meer....even gevraagd aan een van de meisjes die al met de kamer bezig was , en die vertelde dat alle vergeten of gevonden items naar de frontdesk werden gebracht. Nou , dat kwam goed uit , daar moest ik toch weer naar toe om de key terug te brengen , en toen ik daar aan kwam lopen zag ik de Canon koker al keurig achter de balie staan ! Pppfff , mazzel , ik heb dat ding juist zo hard nodig strakkies in Grand Teton en Yellowstone , heb nl, een paar afspraken met beren enzo...Anyway , ik was behoorlijk opgelucht ! Ik snap nog steeds niet , hoe we dat anderhalve kilo zware speelgoed over het hoofd hebben gezien...Zal de leeftijd wel zijn ( jaja , ik weet wat jullie denken...).

Vandaag dus een echte transportdag , eerst dezelfde weg terug over de #12 , en dus weer door het tunneltje. Verder niet zo heel veel te beleven onderweg , wel een geel stuntvliegtuig op de foto kunnen zetten , en verder alleen maar zo snel mogelijk een flink eind in de richting van Jackson Wy zien te komen. En dat is gelukt , we zitten nu in Evanston.

Onderweg nog wel een paar leuke foto's kunnen maken , oa van de Bridel Veil Falls een aantal mile na Provo.

Het weer is de hele route prima geweest , veel zon en rond de 80 F. Het lijkt er nu op dat er misschien wel wat regen of onweer aan zit te komen , de lucht betrekt een beetje. We zien het wel.

Morgen dus naar Jackson en de Grand Tetons ; we hebben 3 nachten in Jackson vastgelegd , dus de Tetons moeten we toch behoorlijk kunnen doorkruisen !

Stay Tuned !

Carin & Eric

Reacties

Reacties

Renee

Pff gelukkig , dat je je lens weer terug hebt, je zou er veel verder achter komen, dat was niet best geweest. Maar gied zo was het niet. Oh waar jullie nu heen gaan moet ook zo mooi zijn, wat ik op foto's heb gezien! Ben benieuwd! I'm staying tuned!

Nielsdan

Oh, ik had gister zo'n vergeet momentje, gelukkig ook mijn spullen teruggevonden. En grand teton is geweldig mooi! Vorig jaar doorheen gereden maar wel mooie wandeling gemaakt bij jenny lake vlak voor Yellowstone. Dus met 3dgn zullen jullie genoeg kunnen zien! Genieten maar!

Diny en Wim

De wandeling rond Lake Jenny is zeker aan te bevelen .
Je kan halverwege ook met een pontje terug.
Let op marmotten , elanden en visarenden.
Wandelse.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!