Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Rondje 2015

Nog enkele weken en , als alles een beetje goed gaat met de hernia van Carin , zullen we weer een rondje door de USA gaan rijden ; we vliegen via Kevlavik op IJsland naar Denver , Colorado. Dan is het de bedoeling dat we een rondje tegen de klok in rijden , eerst via Canon City en Montrose naar Durango. Daar vandaan door naar Monument Valley , Page en Bryce Canyon. Daarna verder omhoog via Provo / Salt Lake City naar Jackson , door naar West Yellowstone en dan weer terug via Jackson en Rock Springs naar Steamboat Springs. Daarna verder naar Estes Park en weer terug naar Denver.

Tussendoor willen we in ieder geval de Gorge Bridge bij Canon City en het Black Canyon of the Gunnison NP bij Montrose bezoeken. Vanuit Durango overnachten we in het View Hotel middenin Monument Valley , en in het Bryce NP overnachten we in de Bryce Canyon Lodge , middenin het NP. Voor het Grand Teton NP hebben we drie volle dagen uitgetrokken , net zoals voor Yellowstone NP. Ook in Estes Park blijven we drie volle dagen om het Rocky Mountain NP weer te bezoeken. In totaal zijn we 25 dagen uit en thuis.

Stay Tuned !

Eric & Carin

Jan&Pia

Eric en Carin,
Weer een mooie trip in het verschiet, zeker hopen dat de hernia niet op gaat spelen. Zou zonde zijn als trip niet door zou gaan.