Homer

Deze dag hadden we niets gepland ; een beetje rustig her en der rondkijken , en proberen om nog wat Bald Eagles te fotograferen. Het weer was goed , zonnig maar nog niet helemaal helder , en er stond wel wat wind. Als eerste zijn we in het Island and Oceans Refuge Centre wezen kijken ; hier draaide een film over de wetenschappers die op de Aleoeten veldwerk verrichten , oa het bijhouden van aantallen vogels etc. Was een erg informatieve film. Ook nog een rondje rond het centre gewandeld , daar zagen we kraanvogels met jonkies in de wetlands.
Hierna reden we naar de Homer Spit , de mist was nog niet helemaal weg maar we konden toch nog wat Bold Eagles fotograferen.

Hierna zijn we naar het hoogste punt in de omgeving gereden , Mount Ohlson. Je hebt hier een prima uitzicht over de hele omgeving. Daarna weer terug naar de Spit , en daar vonden we nog meer Bald Eagles , oa eentje die met een halve vis over ons heen vloog !

Daarna zijn we wezen eten bij de Italiaan , en zetten we bij de McDonald deze dag weer online.
Morgen naar Anchorage , en donderdag vliegen. Morgenavond zal zo'n beetje het laatste verhaaltje komen , en waarschijnlijk sluiten we thuis wel af met het reisblog van deze keer.

Iedereen bedankt voor de reaktie's !