Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Homer

Deze dag hadden we niets gepland ; een beetje rustig her en der rondkijken , en proberen om nog wat Bald Eagles te fotograferen. Het weer was goed , zonnig maar nog niet helemaal helder , en er stond wel wat wind. Als eerste zijn we in het Island and Oceans Refuge Centre wezen kijken ; hier draaide een film over de wetenschappers die op de Aleoeten veldwerk verrichten , oa het bijhouden van aantallen vogels etc. Was een erg informatieve film. Ook nog een rondje rond het centre gewandeld , daar zagen we kraanvogels met jonkies in de wetlands.
Hierna reden we naar de Homer Spit , de mist was nog niet helemaal weg maar we konden toch nog wat Bold Eagles fotograferen.

Hierna zijn we naar het hoogste punt in de omgeving gereden , Mount Ohlson. Je hebt hier een prima uitzicht over de hele omgeving. Daarna weer terug naar de Spit , en daar vonden we nog meer Bald Eagles , oa eentje die met een halve vis over ons heen vloog !

Daarna zijn we wezen eten bij de Italiaan , en zetten we bij de McDonald deze dag weer online.
Morgen naar Anchorage , en donderdag vliegen. Morgenavond zal zo'n beetje het laatste verhaaltje komen , en waarschijnlijk sluiten we thuis wel af met het reisblog van deze keer.

Iedereen bedankt voor de reaktie's !

Stay tuned !

Eric & Carin

JanJaap B

Hallo Eric en Carin,
erg leuk om jullie avonturen zo te volgen en de prachtige foto's te bekijken. Dat moet een geweldige ervaring zijn geweest.
Goede terugreis! en Eric tot laterrrrr

Groeten van een tafelgenoot.