Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Anchorage....we zijn er !

Hehe , we zijn in Anchorage. De vlucht van Amsterdam had een half uur vertraging , en om 10.50 stegen we dus op. Na 8 en een half uur landen we op Detroit Metro.

En wat een verademing is dit vliegveld : binnen 15 minuten waren we door de douane , hadden we de koffers alweer van de band op de transitband gegooit en konden we weer inchecken ! Echt heel efficient en duidelijk geregeld in Detroit , dat hebben we weleens anders gezien.

Laughing

Vanaf Detroit naar Anchorage opgestegen met 15 minuten vertraging , en 6 uur en 20 minuten later stonden we in Alaska. Lokale tijd 18.30 uur , even simpel de koffers oppikken , naar buiten lopen en een shuttle busje opzoeken...Het eerste busje zou langs ons hotel gaan , dus ingestapt en gaan met die banaan....10 minuten later liepen we het hotel in , ingechecked en nu...even wat frisdrank halen , douchen en slapen maar....Terwijl we dit typen is het 19.45 lokale tijd , de laptopklok geeft nog 05.45 aan , we zijn dus al ruim 24 uur wakker.

Morgen gaan we fietsen huren en de Tony Knowles Coastal trail fietsen...en op zoek naar elanden !

Iedereen bedankt voor de reaktie's op het verhaaltje over 'Bob' , thanx !

Stay tuned, morgen de eerste foto's ( hopen we )...

Eric & Carin

Pa

Al met al is het toch nog vlotjes gegaan, ik kon jullie vluchten volgen via internet. Maar niet gewacht tot jullie in Anchorage waren, dat haalde ik niet.
Het was wel stil vannacht maar jullie hebben er goed aangedaan.
Ga lekker fietsen en pas op voor plotseling overstekende elanden.
Fijne vakantie.

Lenie

Heerlijk dat jullie goed zijn aangekomen, geniet van je welverdiende vakantie na de laatste hectische week.
Net als Pa jullie hebben er goed aangedaan al went het nooit.
Weer tot horens kus Lenie

Ernst en Jolanda

Fijn dat de reis zo voorspoedig is verlopen, het was een kloten begin maar wij hopen dat jullie nog veel plezier zullen hebben.

Laterrrrrr.