Bob

Helaas ,

Bob is vanmiddag ingeslapen. Ook thuis heeft-ie niets meer gegeten of gedronken , en in de loop van de dag werd wel duidelijk dat het gewoon niet meer ging. Ook de dierenarts vond dat we er alles , zo niet meer , aan gedaan hadden om hem nog een goeie oudedag te geven. Na drie en een half jaar als suikerpatient doorgebracht te hebben , was het gewoon op. We hebben gelukkig 6 hele goede jaren met hem gehad , en hij ook met ons....en daar doen we het dan maar mee.........Dag lieve Bob.....

Vandaag dus gemengde gevoelens ; morgen om 05.00 uur vertrekken we naar Schiphol , weer een avontuur tegemoet. Hopen dat de Airbus waar we in stappen , een beetje gecontroleerd is ;er schijnen wel eens problemen mee te zijn de laatste tijd....

Via internet konden we vanochtend niet inchecken ; er was een probleem met 'een van de reizigers in uw groep' .Toch maar even de KLM gebeld , bleek dat we niet meer hoefden in te checken omdat de stoelen al gereserveerd waren op onze naam.En niet alleen voor de eerste vlucht , maar voor alle vier de vluchten. Dus dat viel weer mee. We zitten steeds ergens achterin , we komen dus bijna als laatste aan ? !

Morgen hopelijk vanuit Anchorage weer een bericht....stay tuned !

Louis

Het zal ongetwijfeld weer moeten slijten,maar jullie hebben alles voor Bob gedaan wat in je vermogen lag.
Ik hoop toch dat dit je vakantie niet te veel zal beinvloeden,want je hebt hier ook naar uitgekeken.
Geniet en veel plezier.
Gr,Louis

Piet & Anja

Wij hopen dat jullie een fijne vacantie toe.
En dat jullie weer veilig terug komt.
Maak er iets moois van.

Gr.Piet & Anja

Jan

Hoi Carin & Eric !

Heel naar dat jullie Bob hebben moeten laten inslapen. Toch wens ik jullie een goede reis en een fantastisch en veilige vakantie toe.

Groetjes van Jan, Esther & Evi

Ernst en Jolanda

Kloten zeg van jullie kat, is altijd een rot moment, sterkte. We hopen ondanks dat, dat jullie een fijne en veilige vakantie hebben.