Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Route en uitstapjes

Goed , hieronder onze route en de te maken uitstapjes :

Vrijdag 12 junivan Amsterdam via Detroit naar Anchorage ;zaterdag 13 juni de hele dag in Anchorage , we zijn van plan om fietsen te huren en de Tony Knowles Trail te gaan fietsen (elanden zoeken

Surprised
).Zondag 14 juni halen we de 4x4 op en rijden we naar het Denali National Park ; onderweg op ons gemak van alles bekijken en maandag 15 juni zo vroeg mogelijk met de shuttlebus Denali in. Na Denali rijden we dinsdag 16 juni (
Laughing
groot feest : Carin jarig !!!
Laughing
)naar Fairbanks.Woensdag 17 junivliegen we met een bushplane naar Coldfoot op de poolcirkel , en weer terug met een busje ( of andersom ). Op donderdag 18 juni rijden we van Fairbanks naar Chitina ; vrijdag 19 juni vliegen we met een bushplane naar McCarthy. Zaterdag 20 juni blijven we in McCarthy , zondag 21 juni vliegen we met een bushplane weer terug naar Chitina , en rijden we zelf verder naar Valdez. Maandag 22 juni vanuit Valdez vroeg op voor de Columbia & Maeres Glacier Cruise , een dagje dobberen langs de ijswanden van de diverse gletsjers. Op 23 juni rijden we naar de Knik River Lodge , hier blijven we een hele dag en rijden dan op donderdag 25 juni hiervandaan naar Seward. Vanuit Seward varen we op vrijdag 26 juni vroeg in de morgen door het Kenai National Park met een cruiseboot. Dit duurt zo'n 6 uur. Zaterdag 27 juni blijven we in Seward , en zondag 28 juni rijden we naar Homer.Maandag 29 junivliegen we vroeg met een bushplane vanaf Homer naar K-Bay ; hier gaan we deze dag op zoek naar Grizzly's , en vliegen 's avonds weer terug naar Homer. Dinsdag 30 juni blijven we nog een dagje in Homer , en woensdag 1 juli rijden we naar Anchorage. Donderdag 2 juli leveren we de 4x4 weer in , en vliegen via Minneapolis weer terug naar Amsterdam. Vrijdag 3 juli zouden we , als er geen vertragingen zijn , weer in de middag thuis zijn.

Natuurlijk willen we onderweg van alles gaan zien en beleven , maar dit zullen toch wel de hoogtepunten zijn....

Eric & Carin

Eric en Bianca

Gelukkig nog net op tijd...!
We wensen jullie een hele fijne vakantie en gaan zeker jullie reis volgen via deze site!
Leuk hoor!

Heel veel plezier,
Eric, Bianca, Emiel en Melissa

Marcel

Helaas hebben we elkaar woensdagmiddag net gemist. Nou, in elk geval via deze weg een fijne vakantie!

Met vriendelijke groet,
Marcel.

Gerard

Veel wijsheid wens ik jullie morgen en nogmaals een hele fijne reis.

Gerard