Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Van Fredericton naar Dalhousie

Vandaag zou er niet al teveel onderweg te zien zijn , behalve de natuur waar we doorheen reden. Er stonden geen bijzondere uitstapjes op stapel , en zoveel is er in New Brunswick nu ook niet te beleven.De dorpjes waar we doorheen reden waren allemaal dichtgeplakt , het leek wel een zondag in de bible-belt !

Laughing

Toch waren er best wat leuke uitzichten zo her en der , we zijn een behoorlijk stuk langs de Miramichi River gereden richting het noorden , maar echt dichtbij de rivier kan je niet komen. Onderweg kwamen we nog langs een militair museum , met een vliegtuigje ervoor , dat konden we nog net op de foto zetten. Ook nog even bij een "Covered Bridge" wezen kijken , deze was een stuk kleiner en korter als de vorige , en werd niet meer gebruikt voor verkeer.

Na de 28 graden van gisteren was het vandaag bewolkt , zo'n 18 graden , en af en toe viel er wat regen. Toch geen verkeerde dag , alleen valt er op dit moment een mega stortbui in Dalhousie. Gelukkig zitten we binnen !

Morgen rijden we naar Matane , pakken daar de ferry ( 2 uur en 20 minuten varen ) en komen dan aan in Baie Comeau , Quibec. De boot vertrekt om 1700 uur , we hebben dus de hele dag om naar Matane te rijden.

Stay Tuned !

Eric & Carin