Nog precies 7 weken...

Hallo allemaal ,

over precies 7 weken zijn we eindelijk weer onderweg ; vandaag eerst maar eens 'de stad' in geweest om te zoeken en te kijken naar nieuwe koffers. De oude hebben na al die jaren wel wat gebruikssporen opgelopen , en dat is ook niet zo verwonderlijk ; ze zijn immers de hele wereld rondgeweest ! We hebben het eea gezien , en nu nog op internet zoeken of er nog een eurootje te verdienen valt. Het is tenslotte crisis....

Laughing

Gisteren hebben we ook alvast online een 'Whalewatch and seabird tour' vanuit Westport geboekt ; op woensdag 20 juni willen we vanuit Digby NS naar Westport rijden , op Brier Island. Is ongeveer 50 minuten rijden , plus twee pontjes ( anders is het geen 'Island' , toch...? ).

Op deze website kan je het eea bekijken : http://www.brierislandwhalewatch.com

We konden kiezen uit een zodiac en een 15 meter bootje , hebben besloten om toch het bootje te nemen ivm de hoogte , en het waarschijnlijk beter kunnen fotograferen van wat we (hopelijk) tegen gaan komen. En , we hebben zoiets ook al eens in een zodiac gedaan , dus....

Verder is het gewoon een kwestie van wachten , elke dag komen we 24 uur dichterbij...

Nicole

Hoi,

spannend.... ben heel benieuwd naar jullie foto´s en verslagen. Geniet maar lekker!!

Een neef van Marc is paar jaar geleden ook op vakantie geweest door Labrador, New Foundland. Was erg mooi geweest, maar ... ook heel erg rustig. O ja, en die trucks rijden daar als gekken... dus oppassen geblazen met gravel-steentjes.

Heel veel plezier!!
Groeten uit Limburg
Nicole

Lenie

De tijd vliegt, nog maar 7 weken en jullie vliegen ook weer, geweldig toch.