Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Weer thuis !

Hehe , we zijn (helaas) weer thuis ! Helaas , omdat de vakantie er weer op zit , maar aan de andere kant , het is altijd prettig om weer thuis te zijn. De vluchten verliepen soepel en op tijd , geen problemen gehad. Vanaf Denver om 11.20 opgestegen richting Minneapolis , en na 1 uur en 40 minuten landen we , en konden meteen de horloges weer een uur verder zetten. We konden meteen doorlopen naar de andere gate , daar zou het boarden voor de vlucht naar Amsterdam elk moment gaan beginnen. Toen we bij de juiste gate aankwamen , was het boarden net gestart. Wij hadden in Denver al de boardingpassen voor deze vlucht uit laten printen , dus we hoefden maar heel even te wachten en we konden meteen weer instappen ! De vlucht vertrok keurig op tijd , en sneller dan gepland landen we om 06.05 weer op de Nederlandse kleibodem. Jan en Anneke stonden al te wachten op een niet erg druk Schiphol , en na een broodje en een koffie zijn we naar huis gereden. Hier nog even wat bij zitten praten en daarna toch maar even het bed opgezocht.

Vele foto's , video's en indrukken rijker zijn we dus weer thuis ; en ook voor deze reis kunnen we weer zeggen : het was een prima trip ! We hebben weer van alles gezien , weer een stukje States gehad waar we nog niet geweest waren , kortom ; het was gewoon weer goed.

Iedereen bedankt voor het volgen , bedankt voor de gegeven reactie's , en misschien weer tot de volgende trip !

Ik zal de mailinglist leegmaken , je krijgt dus na dit verhaal geen e-mail meer.

Groeten , Eric & Carin

Piet & Anja

Wij zijn weer blij dat alles goed is verlopen en weer veilig in Nederland zijn.
De foto,s zijn weer erg mooi hoor.

Gr.Ons

Diny en Wim

Welcome home !
Jullie hebben weer prachtige opnamen en verslagen gemaakt.
Wij zijn ook weer thuis . Lekker weer aan de sperciebonen met aardappelen en een stukje vlees.
groetjes