Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Van Marblemount naar Colville

Vanmorgen opgestaan ( jaja , dat doen we elke dag ! ) , en met het openen van de gordijnen zagen we het al : een grijze lucht , en de regen drizzelde naar beneden. Haha , lachend zeiden we nog tegen elkaar : "Goed dat we gisteren toch nog bij Diablo Lake en de dam zijn geweest".Hierna even snel ontbeten , en om iets voor half negen reden we verder richting het oosten de #20 af.

Toch leverde het wel een paar aardige plaatjes op , alleen niet zo kleurrijk. We reden natuurlijk weer langs Diablo Lake , schoten toch maar een foto om het verschil tov een zonnige dag goed te kunnen zien en we reden door naar een stopplaats bij een trail. Bij deze Easy Pass Trail hebben we een stukje gelopen naar een boombrug over een riviertje , dit was goed te doen en een leuk stukje wandelen. We hadden gezelschap van een verregende eekhoorn , maar we kregen 'm niet goed op de foto.

Hierna doorgereden naar de Rainy Pass ( 1480 meter ) , en hier de trail gelopen naar Rainy Lake. De wandeling deed z'n naam eer aan , het regende nog steeds ; niet al te hard , maar toch....Hierna reden we door naar de Washington Pass , maar vanwege de hoogte waaide het er flink en het regende ook nog , dus het uitzicht was niet echt fantastisch. Hierna reden we zo'n beetje de bergen uit , we waren pas 34 mile onderweg en het was al bijna 1200 uur ; en we moesten nog een flink stuk. Dus redelijk doorgereden , het weer nodigde ook niet uit om uit de auto te gaan. Bij Omak hebben we een snacky gegeten , en via Tonasket en Republic zijn we de Sherman Scenic Byway opgereden , richting de Sherman Pass. Na de Pass kwamen we twee ree'en tegen , de eerste herten de wie zagen deze trip.

Bij Kettle Falls staken we de Columbia River over ( hier waren we in 1999 ook al eens ) , daarna was het nog maar een klein stukje naar Colville. Inmiddels was het al 18.00 uur geworden , en we besloten om direct maar wat te eten ; het werd een Mexicaans restaurant , de Corona's smaakten me prima ! Morgen rijden we naar Libby , Montana. We leveren dan een uurtje in , we gaan van pacific time naar mountain time. Dat betekend dat we dan geen 9 , maar 8 uur tijdverschil met NL hebben.

Stay Tuned !

Eric & Carin

PS : iedereen bedankt voor de reaktie's , vooral blijven doen !

PSPS :Ernst , drie weken met een houten kont in een Jeep , of relaxt in een Koreaan ? Makkelijke keuze toch ?

Laughing

Jeannine ( 4 me)

Hi Eric & Carin, leuk dat we gedeeltelijk dezelfde route rijden. Wat bedoel je met een ijskrabber voor Yellowstone aangeschaft? Kan s nachts koud zijn, maar zo koud? Die ijskrabber past nog wel in de koffer!
Ik heb de link opgeslagen, dus we houden contact.
Heel veel plezier daar en rij voorzichtig, straks krijg je die bisons en die zijn groot!!!!!!!!

Lenie

Hai jongelui,
Ja kinders ook daar kan het iets kouder zijn, maar het wordt vast en zeker beter.
Heb gisteren het vrouwtje van Beethoven gesproken,ze was bijzonder mooi en is 15 geworden.Verdere berichten daarover als jullie weer thuis zijn.
Lieve groeten Lenie en Louis, heeft weer een nieuwe gitaar, komt geen einde aan.
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ernst

Leuk bericht, leuk om te lezen, het ziet er daar echt gaaf uit, heerlijk dat ongerepte......

Oké, oké, oké, qua relaxed rijden kan je beter in een Koreaan zitten ....... Veel plezier wederom.