Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Pffff...we zijn aangekomen

Hehe , we zijn onderweg ! Vanmorgen rond 0535 stonden Jan en Anneke voor de deur om ons naar Schiphol te brengen.Na Bob een knuffel te hebben gegeven en 'm ingefluisterd te hebben om zich te gedragen en niet de kerstboom op z'n logeeradres te slopen, reden we weg. Een beetje vertraging zo hier en daar, maar rond 0715 waren we op Schiphol. De vlucht naar Washington Dulles vertrok prima op tijd om 1200 uur, en zo'n 9 uur later hadden we touchdown op een zonnig Dulles. Door de douane, koffers weer oppikken (we snappen er niets meer van, de ene keer worden ze doorgelabeld en hoef je niets te doen , nu werden ze doorgelabeld en moest je ze zelf weer op de transit band gooien). In ieder geval vertrokken we rond 1740 Washington tijd voor de bijna 6 uur durende vlucht naar San Diego...en dat valt dan best tegen, je denkt dat je er bijna bent, maar dat is echt niet zo ! De vluchten zaten allebei maar halfvol, dus er was ruimte zat.

Uiteindelijk in San Diego aangekomen, en rond 2100 uur checkten we bij het Embassy Suites Downtown in. Mooi hotel, mooie kamer, en toch nog maar even snel een klein rondje gelopen in de buurt. Aan de overkant van het hotel waren nog wat eettentjes open, en bij een van die tentjes op het terras een welverdiend biertje en een colaatje genuttigd.

Daarna sloeg de slaap toe, en zijn we teruggesukkeld naar het hotel. Om 2215 lokale tijd, ongeveer 0715 NL tijd, besloten we dat het na 26 uur wakker blijven genoeg was. En slaap je dan een gat in de dag ? Echt niet ! Half zeven wakker, effe douchen en prutsen, ontbijtje scoren en we zijn weer klaar voor de komende dag !

Stay Tuned

Carin & Eric

Wil van Haren

Wat een reis hebben jullie achter de rug zeg maar uiteindelijk gearriveerd in je hotel lekker uitrusten en genieten van jullie fantastische vakantie heel veel plezier

Louis Michielse

Hoi kanjers,
Het is me de reis wel zeg, maar goed je hebt het weer overleeft!!
Rust de komende dagen lekker uit en dan op de boot.
Genieten is nu het sleutelwoord.
Groetjes van mij en Lenie.

John michielse

Wat een reis zeg maar geniet ervan saampjes ben héél erg benieuwd naar de foto's van de cruise ??????

Marrie Stolk

Joho,joho, Carin en Erik,
Dat k9mt vast door de Kertstman, die had de andere helft van het Ruim nodig?maar alle gekheid op ‘n stokje. Jullie zaten ermee maar ik denk dat jullie nu volop aan het genieten zijn. En dat wens ik jullie, een hele fijne Vakantie ??