Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Weer de ANWB...

Gisteren weer de helletocht naar de ANWB gemaakt voor een KORTLOPENDE reisverzekering. En ja , net als al die jaren ervoor : 'meneer , een doorlopende reis/annuleringsverzekering is goedkoper , dat kan ik u aanraden...'.

Mmmhhh , ik heb me ingehouden en heb heeeel rustig gezegd dat ik die niet wil , omdat...enz enz.Gelukkig bleef het meisje niet doorzeuren , ze vroeg alleen of het de eerste keer was dat we naar de US gingen , en toen ze hoorde dat het de achste of negende keer was hield ze wijselijk haar mond en gaf waar we om vroegen. Ze vergat zelfs te vragen of we misschien ook een internationaal rijbewijs wilden , waarschijnlijk kon ze uit mijn blik opmaken dat het verstandiger was om ons verder NIETS aan te smeren. En het is dus weer gelukt....Eigenlijk verheug ik me stiekum op het bezoek aan de ANWB , ik kijk er elk jaar weer naar uit !

Zo , nog 6 weken doorwerken en dan is het zover....

Stay Tuned , Eric & Carin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!