Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

We zijn er weer !

23 december stonden we rond 0830 op om even later in de taxi te springen richting Fort Lauderdale International Airport. We konden redelijk snel de boardingpassen en kofferlabels uitprinten op 1 van de self service apparaten in de terminal, meteen de koffers afgegeven en door de douane gegaan naar de vertrekhal. En toen was het tijd voor een ontbijtje, dat hadden we nog niet gehad. Er was een tentje die tot 1000 uur ontbijt serveerde, en 1 minuut voor 1000 bestelden we voor de laatste keer dit jaar de scrambled eggs, potatoes, bacon en toast. Nadat we dit op ons gemakkie hadden opgepeuzeld, was het tijd om naar de gate te gaan. Het vliegtuig zou om 1225 uur vertrekken, maar het was er nog niet toen we rond boardingstijd daar stonden, en uiteindelijk hadden we ruim een half uur vertraging op de eerste vlucht naar Newark. Vlucht was verder wel oke, een kort vluchtje van nog geen drie uur.

Op Newark hadden we nog tijd genoeg over, ondanks de vertraging. Koffers waren doorgelabeld, en omdat we de USA zouden verlaten hoefden we die ook niet op te pikken en op een transit band te gooien oid, iets wat we tijdens de heenvlucht wel moesten doen in Washington-Dulles. We hadden gisteren toch maar een upgrade genomen naar comfort plus stoelen, heb je toch net wat meer ruimte.De vlucht vertrok op tijd, en na een makkelijke 6 uur en een beetje stonden we om 0715 weer in Amsterdam. Jan en Anneke waren al vroeg uit bed en stonden ons alweer op te wachten. Na een bakkie hollandse koffie op Schiphol zijn we weer naar huis gereden, en zat het er weer op voor dit jaar !

Al met al een prima cruisevakantie geweest, een goede week ervoor in San Diego gehad, fantastisch weer gehad (tussen de 25 grd en 36 grd), en weer veel gezien in centraal Amerika en Panama.

Iedereen natuurlijk weer bedankt voor het meereizen en voor alle reacties op de verhalen ! Enne...over 5 maanden vertrekken we voor de volgende trip...

Stay Tuned !

Carin & Eric

Diny en Wim

Welkom thuis ,prettige Kerstdagen en een gezond 2018 .

Emmy

Welkom thuis!

Andre Wilma

Welkom thuis.
Wij hebben bijzonder genoten van de reis.
Tot snel weer