Zeventiende dag - op zee

Deze dag, de laatste dag op zee, eerst lekker uitgeslapen en daarna om 1000 uur een ontbijtje gescoord. We varen weer noordwaards, en dat kan je aan de temperatuur goed merken, het was slechts 27 graden, brrr...Natuurlijk hebben we deze dag weer aan de verschillende zwembaden gelegen, zo af en toe moet je verkassen zodat je ook weer eens andere mensen ziet en je weer eens een ander uitzichtpunt heb...

Ook hadden we vandaag een receptie met alle Nederlanders aan boord, manmanman wat hebben we genoten ! Het waren trouwens niet alleen hollanders, maar ook een aantal nederlands sprekende belgen. En, er werd in de uitnodiging gesproken over "dutch snacks", dus wij zagen de bitterballen al klaarstaan met een keurig nederlands vlaggetje erin ! Nou, dat was een fata morgana, er waren geen bitterballen, er waren wel een hoop ballen, maar die stonden met een glas wijn in de hand...Ach, het viel allemaal wel mee, we hebben staan te praten met een meiske van de HAL, en met een wat ouder echtpaar die tenminste redelijk normaal deden. De snacks die langskwamen waren oa bamischijven en vietnamese loempia's, we denken dat de kapitein de bitterballen heeft achtergehouden voor eigen gebruik...Na een klein uurtje zijn we weer weggegaan en zijn we in het Lido restaurant nog wat wezen eten, want op een vietnamese loempia kan je niet leven natuurlijk.
Verder hebben we de koffers weer ingepakt, die worden morgenochtend van boord gehaald als we rond 0700 uur in Port Everglades/Fort Lauderdale aanleggen.
Vanavond is het sateliet-internet erg traag, dus ik weet niet of dit verhaaltje op tijd online staat. Geen foto's vandaag, hopelijk morgen foto's uit Fort Lauderdale !

Oja , kaartje bij dit verhaal klopt niet...we zitten ergens op zee tussen Cuba, de Bahama's en de USA in...