Dertiende dag - op zee

Vandaag weer een volle dag op zee, onderweg naar het Panama kanaal. Weer een fantastische dag, tegen de 32 graden, onbewolkt, vochtiger als de dagen ervoor, dus lekker plakken. Omdat het zondag was hebben we lekker uitgeslapen tot ongeveer 0930, daarna natuurlijk een ontbijtje, en toen, toen hebben we een tafeltje bij het zwembad op het achterdek in de schaduw opgezocht, en lekker niks gedaan. Af en toe even afkoelen in het zwembad, af en toe even over de railing hangen om te kijken of er nog dolfijnen en/of schildpadden in de buurt waren (ja, die waren er !), af en toe een boek lezen of een game spelen, en af en toe een drankje nuttigen. Dat hebben we tot zo'n 1600 uur gedaan, daarna is Carin even wezen sporten, en ben ik gewoon verder gegaan met niks doen, alleen aan het andere zwembad...Dus, dat was het wel zo'n beetje...

Morgen willen we om 0545 opstaan, om 0625 komt de zon op, dus dan zouden we rond 0600 al een beetje licht moeten hebben buiten. En dat komt dan weer goed uit, rond 0800 zouden we voor de Miraflores locks liggen, zodat we dan door de eerste set sluizen zullen gaan. En daar willen we eigenlijk niet al te veel van missen. We gaan het allemaal wel zien...

Oja, het kaartje klopt niet, we zitten ergens op zee, en niet in Panama....wel ergens op die hoogte...