Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Achtste dag - op zee

Vandaag uitgeslapen, om 1000 uur een ontbijtje wezen scoren en verder eigenlijk niet veel gedaan; een beetje bij het ene zwembad op het achterdek hangen, daarna bij het tweede zwembad op het middendek hangen, en daarna nog even gerelaxed in de Hydropool op het voorste dek. Tussen door wat gesnacked, uiteindelijk aan het eind van de dag wat pasta gegeten, en in de avond zijn we naar een on-board show wezen kijken (je moet toch wat ? Nee hoor, was best leuk). Daarna nog een drankje in de casino-bar genomen, en dat was het zo'n beetje. Tijdens het varen hebben we regelmatig over de reling gehangen, nee, niet om de vissen te voeren, maar om naar de vele schildpadden te kijken die langs kwamen zwemmen : tientallen hebben we er gezien !

Ook nog een paar dolfijnen, en wat andere vissen die aan de oppervlakte zwommen, oa een rog is voorbijgekomen. Da's allemaal best goed te zien vanbovenaf, het water is hier hartstikke helder !
Morgen zijn we in Huatulco, ergens rond 0800 leggen we aan, maar vertrekken iets vroeger, rond 1400 uur geloof ik. We gaan weer op een snorkeltourtje, ergens een mile van de boot vandaan. We gaan het wel weer meemaken.

Stay Tuned !

Carin & Eric