Zesde dag - op zee

Op deze zondagmorgen hebben we rond 0800 de zon zien opkomen; het was wel een beetje veel bewolkt, maar de temperatuur zat al boven de 20 graden en zou gedurende de rest van de dag allen maar oplopen.

Na een echt zondags ontbijtje (croissantjes met kaas en maple syrup) zijn we wat attributen wezen halen om ons een beetje bij het zwembad op het achterdek bezig te houden. Tijdens het eea inpakken stonden we op ons balkon een beetje over het water te turen richting het laatste stukje van Baha California waar we langs voeren, toen we opeens een paar dolfijnen door de golven zagen springen die het schip maakte.

Snel wat foto's kunnen maken, de dolfijnen hadden er zin in en bij elke golf sprong er wel eentje overheen. Vijf minuten later was het speelkwartier afgelopen en verdwenen de dolfijnen onder water, en we hebben ze daarna niet meer gezien. We zijn toen eerst een bak echte koffie wezen halen bij de koffiebar op het voorschip, en dat dachten wel meer mensen, er was even geen plekje om lui te zitten en van de koffie te genieten. Daarna naar het zwembad gegaan, en we hebben ons daar een paar uurtjes vermaakt met lezen/puzzelen/niks doen/internetten... Zo kwamen we erachter dat het een beetje gesneeuwd had in NL, dat het misschien wel code rood kon worden maandag tijdens de spits en dat Ajax zoals verwacht PSV had ingemaakt. Bij ons werd het ook code rood, we moesten al driftig met de zonnebrand in de weer om niet te verpiepen...We kunnen er dus niets aan doen als we met de kerst een beetje bruiner terugkomen...hahaha

Na het avondeten zijn we weer naar de Hydro-pool geweest en hebben we weer op de warme relaxbanken een klein dutje gedaan...En nu , nu gaan we nog even wat drank soldaat maken !

Morgen zijn we een dag op stap in Mexico, we gaan met een catamaran varen en een beetje snorkelen !

Het kaartje van Reismee.nl klopt nog steeds niet, voor de juiste lokatie op moment van typen zie de foto...