Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Derde dag in San Diego

De derde volle dag in San Diego; het wordt een sleur, maar na het wakker worden eerst een ontbijtje gedaan, en even de plannen voor vandaag gemaakt. Eerst maar eens flink zonnebrand smeren, het zou vandaag 26 grd worden, en, helaas helaas, dat werd het ook ! Geven ze nu in NL sneeuw op komend weekend ? Achach ach....

In ieder geval waren we gereed om in de taxi te springen om ons naar Balboa Park te laten brengen; dit is iets te ver lopen, we besloten uiteindelijk wel om vanuit Balboa Park weer helemaal terug te lopen. Balboa Park staat vol met verschillende musea, botanische tuinen, een Japanse tuin en natuurlijk de San Diego Zoo. Om alles goed te kunnen bekijken en beleven heb je minstens een paar dagen nodig, die hadden we dus niet en daarom zijn we gewoon maar her en der wat aan het bekijken geweest.

Zo zijn we oa in de Japans tuinen geweest, en in en langs de diverse gebouwen die in Mexicaanse stijl (denken we) gebouwd zijn. Je kan zo'n beetje overal naar binnen, je kan bijna overal wat eten en drinken, en zo hier en daar hebben we dat dus ook gedaan. We zijn verder niet in de diverse musea geweest, en ook niet in de Zoo, gewoon omdat de tijd ontbrak. Wel helemaal teruggelopen tot aan DownTown en het Gaslamp District, onderweg nog wat drank en chips ingeslagen, nog een ijsje wezen eten in de Publo tegenover het hotel, en daarna doorgewandeld naar het havenfront. Daar zijn we rond 1515 neergestreken op een terrasje, hebben aan de red en white zinfandel en de cocktails gezeten, en toen de zon eenmaal onder was rond 1645/1700 besloten we maar om daar te blijven zitten en wat te eten te bestellen.

De zonsondergang met een roseetje en een mojito is dan best te doen hoor !
Morgenochtend uitchecken en daarna 6 minuten wandelen met de koffer naar de B-Pier, waar, als het goed is, de MS Westerdam al ligt te wachten. We zouden rond 1200 aan boord kunnen, en rond 1600 vaart-ie weg. Maar dat is morgen !

Stay Tuned !

Carin & Eric

Jan en Anneke van IJpen

Jaja wrijf het er maar in, hier op sommige plaatsen al wit. Niet van de zon hoor.
Wensen jullie een fijne dag en een goede vaart. We gaan hem volgen.
Liefs van ons en van Bob??

Louis

Wij wensen jullie een behouden vaart en veel genieten van alles wat je beleeft!!

Veel liefs, Lenie en Louis.

Lonneke en peter

Lekker genieten!