Homer naar Anchorage

Het laatste ritje van Homer naar Anchorage ; de dag begon prachtig , toen we rond 07.30 vertrokken scheen de zon al uitbundig en dat doet-ie nu nog steeds ( 18.20 ).

Onderweg hebben we nog een beer gezien , die zorgde voor een chaos omdat de beer waarschijnlijk de weg op stapte en er daardoor een auto moest uitwijken die in de greppel naast de weg terechtkwam , op z'n kant. De auto zag er total los uit , de beer leek niets te mankeren , maar was wel pislink...we hebben het niet zien gebeuren , maar hebben nog wel de beer zien wegspurten....De bewuste auto lag trouwens aan de andere kant van de weg...

Hierna de rit vervolgd , zonder noemenswaardige gebeurtenissen , totdat een 15 mile voor Anchorage er weer een auto ondersteboven lag ; deze keer was de pick-up waarschijlijk achterop een camper gereden , of heeft ervoor moeten remmen/uitwijken. De campershier zorgen inderdaad voor veel problemen , ze slingeren maar over de weg en doen vaak maar wat als ze denken dat ze iets zien ( er zijn ook wel normale camperrijders , maar toch...). De pick-up zag er total los uit....

Verder weinig meegemaakt , morgen om 05.30 willen we op het vliegveld zijn , en nu maar hopen dat de vlucht naar Minneapolis op tijd vertrekt.

Als we thuis zijn sluiten we af met het laatste verhaal.

Stay tuned !

ps : Els & Wim , als jullie nog specifieke zaken willen weten voordat jullie vertrekken , je kan ons via onze website (http://www.ericencarin.nl ) altijd contacten.