Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Knik River naar Seward

Vandaag weer "on the road" , vanaf Knik River naar Seward. Niet zo'n heel erg lang stuk , maar wel een hele mooie route , dus we hebben er de hele dag over gedaan. De dag begon in ieder geval helder , de zon was er goed bij , en dat zou nog wel een tijdje zo blijven.
We waren nog geen 5 minuten onderweg , of er stond al een eland op de weg ; we waren nog niet eens begonnen om de kamera uit te pakken , dus dat hebben we maar snel gedaan , om toch nog een paar foto's van het beest te kunnen nemen.

De weg slingerde daarna langs tal van bergen en gletsjers , overal waren prima uitzichtpunten en stopplaatsen , zodat we flink wat bergen en "scenery" op de foto hebben gezet. Her en der kronkelden ook wat riviertjes en stroompjes door het landschap , erg mooi allemaal. Ook kwamen we regelmatig Bald Eagles tegen , zoveel hebben we er op 1 dag nog niet gezien.

Toen we eenmaal in Seward waren hebben we in het hotel gegeten , en daarna zijn we nog naar de voet van een gletsjer gewandeld. De foto's daarvan komen morgen wel. Morgenochtend vroeg op , om 08.00 uur varen we uit voor een boottocht door de Sound....

Stay tuned !

Eric & Carin

Louis

Hoi luitjes,
Het is allemaal indrukwekkend wat jullie zien en beleven,ik kan me voorstellen dat dit echt is wat jullie willen.
Prachtige foto's,geniet nog maar even want voor je het weet ben je weer thuis!!!
Met Hommel is alles OK.(knuffel)

Groeten,Louis

Els en Wim

Wat een leuk verslag van jullie reis! Wij gaan van 25 juli tot 22 aug. Zoals het er nu uitziet doen wij dezelfde route, met een uitstap naar Whitehorse en Skagway. We volgen jullie op de voet en hebben veel aan jullie verslag. De schitterende foto's geven een heel mooi beeld van de omgeving. Jullie boffen wel met zoveel wildlife! Vrienden van ons zijn er ook geweest en hebben niet veel wild gezien, in ieder geval geen enkele beer.Lucky you. Wij zijn benieuwd naar jullie volgende verslag. Geniet van jullie vakantie!

groetjes Els en Wim