Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Denali naar Fairbanks

Hiephiep Hoera !!!!! Carin is jarig vandaag !

Laughing
Iedereen bedankt voor de felicitatie's ! Het feestje vieren we nog wel een keertje....( PS : Peter& Wim,beiden ook nog gefeliciteerd met jullie verjaardag...).

Vanmorgen rustig aan naar Fairbanks gereden ; de afstand was maar iets van 125 mile ofzo , en onderweg waren er geen zaken die we perse wilden zien. De omgeving blijft in ieder geval hartstikke mooi , en ook het weer was prima ; helder , zonnig en 23 graden.

In Fairbanks hebben we gelunched ( jaja , met een tosti ! ) , en een rondje door downtown gelopen. Op een gegeven moment kwamen we bij een gebouwtje van de Yukon Quest Headquarters ; hier werd uitleg gegeven over de diverse Husky wedstrijden , en er waren een aantal Husky's ter plaatse. Een van de Husky's had net puppie's gekregen , en Carin had haar verjaardags kadootje al snel gevonden !

Helaas waren de puppie's (nog) niet te koop ( Nee Ernst / Jolanda , ook de grote Husky's kregen we niet mee ! ). Straks (het is nu 18.00 uur) gaan we eten bij de Denny's , en daarna gaan we nog even kijken bij een wildlife sanctuary.

Morgenochtend vroeg op , om 07.00 vliegen we met een bushplane naar Coldfoot , op de poolcirkel. Als we dat gezien hebben , komen we met een busje terug (ritje van 7 uur).

Morgen komen daar de foto's van. Vandaag ook nog alle foto's van gisteren en eergisteren geplaatst...hebben jullie allemaal wat te kijken !

Stay tuned....

Eric & Carin

Ernst en Jolanda

Wat een prachtige beesten zeg, kan me voorstellen dat Carin er één wil meenemen.....