Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Fietsen in Anchorage

De eerste dag zit er alweer bijna op ; vanmorgen rond 09.00 uur stonden we bij de lokale fietsverhuur en zochten 2 ruige bikes uit. Kamera's op de rug , en de Tony Knowles trail af !

We waren van plan om ongeveer 12 mile ver te fietsen , en daarna om te keren. Net buiten Anchorage werd het stil op de trail. Carin stopte om een foto van een vogeltje te maken , en Eric fietste nog een stukje verder , en spotte een vos (Red Fox). Het beestje bleef rustig zitten kijken wat we gingen doen , Carin was snel ter plaatse en de eerste foto's werden geklikt !

Hierna fietsten we verder en na een bocht stonden er opeens twee elanden op de trail ! Je gelooft je ogen niet !

Na weer een hoeveelheid foto's fietsten we verder .... een stuk verder spotten we een eekhoorntje , en uiteindelijk keerden we om en reden we de trail weer terug.

Halverwege de terugtocht hoorden we alarmpipjes van diverse vogels , en ja hoor : er kwam een Bald Eagle over ; een paar honderd meter verderop zagen we hem in een boom zitten !

Hierna kwamen we ook nog een eland met twee jonkies tegen , en ook die werden op de foto gezet. En toen was de koek op , maar voor ons was het voldoende voor 4 uurtjes fietsen !

Hierna zijn we nog een rondje door Anchorage gelopen en hebben nog wat gegeten. Morgen terug naar het vliegveld , de auto oppikken en dan naar het Denali N.P.

Stay tuned !

Eric & Carin

Diny en Wim

Hallo globetrotters, dit is wel wat anders dan de Veluwe,alhoewel daar hebben ze ook wel grote beesten.
Prachtige foto's !
Geniet er van hoor !
groetjes en vast van harte gefeliciteerd Carin en dinsdag nog een prettige dag toegewenst.

Peter

Hoi Eric & Carin,

Veel plezier daar, vermaak je een beetje. Ziet er allemaal erg mooi uit. Ben benieuwd of je van een Grizzly ook nog een foto kunt maken .... En voor Carin: gefeliciteerd !

Groeten,
Peter, Lonneke en Tjerk.

Lenie

Voor de eerste keer Hommel wezen verzorgen, pa en moe waren gisteren laat weg en belden dat we dus niet naar Hommel hoefden.Stil en leeg, geen Bob voor het raam, geen aai en geen etensbakjes, even slikken, maar we gaan door. Hommel helemaal blij en maar tegen de kooi opstaan, bedelen om gekroel en geaai, heeft een extra knuffel gehad en vele vele aaitjes.
Schitterende foto's ga zo door zou ik zeggen en genieten maar.
Liefs Lenie morgen weer doeiiiiiiiiiii

kyra

mooie foto's en verhalen.ik zie dat eric ook normaal op de foto kan staan!! veel plezier nog.

liefs kyra

Louis

Hallo ijsbewoners,
Prachtige foto's,jullie genieten hier wel van zou ik zo denken!!
Doe het rustig aan,dan breekt het lijntje niet en tot schrijfs.
"het zwitserleven gevoel"

Gr. Louis

Carla en Rob

Ha Eric en Carin,

Wij zijn inmiddels terug van Kreta en volgen nu met veel plezier jullie verhalen. Eind deze week gaan wij weer voor 2 weekjes weg. Tot het zover is hopen we nog wat leuke avonturen van jullie te lezen. Het begin is mooi in ieder geval.
Heel veel moois toegewenst van ons en geniet ervan.

groetjes Carla en Rob