Weer thuis !

Helaas , het zit er voor ons weer op ! De vlucht vanaf Halifax naar Kevlavik was een eitje , 4 uurtje lekker snurken in een business class stoel , er zijn slechtere plekken denkbaar ! De vlucht vertrok op tijd , 2205 uur Halifax tijd stegen we op. Eigenlijk ging meteen na het opstijgen de vliegtuig verlichting op de slaapstand , en dus hebben we een dekentje gepakt en ons opgekruld. Zelfs Carin , die normaal geen oog dicht doet in een vliegtuig , heeft lekker liggen tukken. We hebben zelfs geen maaltijd en drank besteld , alhoewel we uit diverse zaken konden kiezen. We zaten in totaal met 5 man in de business class , het meisje wat voor ons moest zorgen heeft het niet echt druk gehad

Wink

Rond 0515 uur landen we op IJsland , en om 0600 uur konden we de SagaLounge in om een ontbijt te smikkelen ; dat zijn de voordelen van business class vliegen , gratis eten , drinken en relaxen in heerlijke stoelen in de lounges op de diverse vliegvelden. Hierna gingen we rond 0730 aan boord van de vlucht naar Amsterdam , die om 0800 uur vertrok. Ook hier hebben we de gehele vlucht liggen snurken , geen ontbijt genomen ( hadden we al op natuurlijk ) , en ook hier was het niet druk in de business class. We hoorden nog een paar klagende Hollanders , die vroegen of ze ook daar mochten zitten , maar dat werd netjes geweigerd. Die gasten klagen , want 'dat vliegtuig vliegt toch wel' , maar ze kwamen er niet in ! Hehe , ik nog olie op het vuur gooien door op te merken dat ze dan wat meer geld uit moeten geven , maar heb niet meer gehoord wat ze verder mompelden. Ik zal wel een ziekte toegewenst hebben gekregen ofzo...hehe.

Laughing

In Amsterdam werden we keurig opgewacht door Jan , Anneke en Edwin , en om 1500 uur waren we weer thuis. Bob blij , iedereen blij...

Deze vakantie was ook weer erg geslaagd , we hebben genoten , ook al is dit stuk Canada weer heel anders als het westen. Maar , we hadden het niet willen missen.

De hoogtepunten: de prachtige wegen langs de kust op Nova Scotia en Newfoundland , de nationale parken Gros Morne en Cape Breton , de gehele gravelroute door Labrador en Quebec , het wildlife wat we onderweg gezien hebben , de whales die je gewoon vanaf de kust kunt spotten , de ijsbergen , de puffins , de......noem maar op.

Iedereen bedankt voor het volgen , iedereen bedankt voor de reaktie's , en tot de volgende trip !

Ik zal de mailinglist weer leeg maken , volgende keer gewoon weer opnieuw aanmelden...