Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Halifax

Vandaag eerst uitgeslapen tot zover we konden , maar om 0800 uur waren we wakker en besloten we maar om een ontbijtje te scoren. We besloten om dat in het hotel te doen , lekker makkelijk. Hierna zijn we te voet naar het waterfront gelopen , het zonnetje scheen lekker , en het was maar 20 minuten om er te komen.

Het viel wel tegen , Halifax lijkt plat , maar is het echt niet !!!

We kwamen ook nog langs de Citadel , een oud fort bovenop een heuvel , waar nog een aantal oude gerestaureerde kanonnen staan. Wel een mooi uitzicht over de stad , dus niet voor niets de klim gewaagd. Hierna zijn we teruggelopen naar het hotel , en hebben we de auto gepakt om wat boodschappen te halen bij de WalMart. Hierna zijn we doorgereden naar het Point Pleasant Park , een groot park aan de rand van downtown Halifax. Heerlijk nog wat gewandeld en van de omgeving genoten.

Hierboven zie je de Lincoln MKX , een grote bak , compleet leren bekleding , glazen dak ( en dat kan helemaal electrisch open geschoven worden - het lijkt wel een SUV-cabriolet ! ) Met 22km op de teller toen wij erin wegreden , zal-ie er niet meer zo schoon uitzien als we 'm weer inleveren !

Morgen gaan we onderweg naar Lunenburg.

Stay Tuned !

Eric & Carin

Lonneke

Hoi,

Ziet er mooi uit hoor, heel veel plezier !!!

pa en ma

Mooie bak hoor. En leuke foto's.

Arie Goud

Blijven schrijven...heel leuk

Jan Broere

Ha die Carin & Eric,

Leuk om jullie weer op de voet te kunnen volgen. Ik wens jullie een fijne vakantie toe en geniet er van. Carin een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd en mede namens Nine bedankt voor jullie sms. Kon niet eerder reageren, want het geheugen van mijn fantastische iphone was gewist.

groetjes van Esther, Evi, Nine en Jan Broere

Louis

Hoi Luitjes

Het ziet er allemaal veelbelovend uit!!
Mooie car,geniet ervan,voorzichtig zijn en denk vooral niet aan mij!!!

Groetjes, Louis