We zijn er...

We zijn in Halifax !

Laughing

De Icelandair vlucht vanaf Schiphol vertrok een kwartier later als gepland , maar de aankomstop Kevlavik was gewoon goed op tijd , rond 15.00 uur landden we. Eerst hadden we op Schiphol nog even in de business lounge gehangen en wat gedronken , en ook op Ijsland zijn we maar de business lounge ingegaan ; we moesten ruim 3 uur overbruggen tot de vlucht naar Halifax , en het vliegveld is niet al te groot. En....de sateetjes smaakten prima , en er was voldoende drank aanwezig om laveloos in Canada aan te komen ! Maar , zoals jullie van ons gewend zijn hebben we ons ingehouden en stapten we om 18.30 het vliegtuig naar Halifax in.

Wel met een beetje vertraging , waarom , dat weet niemand , zo veel vluchten vertrokken er niet.

We waren met nog drie anderen die in de business class / comfort class zaten , dus er was ruimte zat om languit een beetje te hangen...achter ons zag het er redelijk vol uit.

In Halifax waren we in ieder geval snel door de douane , en zijn we direct naar de Avis gewandeld.De auto stond al te wachten , een gloednieuwe zilvergrijze Lincoln MKX. Omdat het ongeveer 21.00 uur was toen we de auto aan de praat hadden , was het al behoorlijk schemerig aan het worden en hebben we nog geen foto van het voertuig. morgen zullen we proberen het eea te plaatsen. Voor nu is het wel weer genoeg geweest , de laptop geeft 03.45 nederlandse tijd aan , het lampje gaat nu zachtjes uit.....

Maar....Carin heeft nog nooit zo'n lange verjaardag gehad !