Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

T'is helemaal rond !

Even een update over onze geplande trip : we hebben alles rond kunnen maken , de diverse hotels zijn ( voor zover ze in de winter open zijn ) geregeld , net zoals de ferry-overtochten ( alhoewel de vaarschema's nog niet helemaal 100% bekend zijn , we zijn uitgegaan van de schema's van afgelopen jaar....) , de vluchten liggen vast ( Iceland Air , in de Comfort plus klasse ( net geen business , helaas , maar wel de business faciliteiten ( kan je doen als je het jaar ervoor niet bent weggeweest ) ) , het is nu alleen maar wachten op de vertrekdatum....en die houden we natuurlijk nog even voor ons ! Maar het is in juni , dat wel , op een zaterdag. hehe

Laughing

Het is precies geworden wat er in de vorige posting staat , de nadruk leggen we op Labrador. Zat net nog even te kijken op Wunderground.com naar het weer in Happy Valley/ Goose Bay , en daar was het gisteren iets van -36 grd. C 's nachts.....Ik denk dat we de Walmart ijskrabber van 2010 ook maar weer meenemen !

Nog even op de vakantiebeurs kijken as vrijdag , misschien komen we nog iets tegen , maar verwacht het niet....T'is een dagje uit....

Stay Tuned ,

Eric & Carin

Diny en Wim

Bij ons is het ook rond,wij gaan een rondje Oostzee doen.
Duitsland ,Polen,Estland,Letland,Litouwen,Finland ,Zweden en via Duitsland weer naar huis.Rijden en varen dus.

groetjes

Pa en ma

Ziet er geweldig uit, maar dat wisten we al van jullie. Avontuur en Natuur en prachtige foto's.

Lenie

Zoals Pa en Moe al zeggen, ziet er geweldig uit.

Jullie zullen weer prachtige foto's maken en versturen.

Liefs Lenie