T'is helemaal rond !

Even een update over onze geplande trip : we hebben alles rond kunnen maken , de diverse hotels zijn ( voor zover ze in de winter open zijn ) geregeld , net zoals de ferry-overtochten ( alhoewel de vaarschema's nog niet helemaal 100% bekend zijn , we zijn uitgegaan van de schema's van afgelopen jaar....) , de vluchten liggen vast ( Iceland Air , in de Comfort plus klasse ( net geen business , helaas , maar wel de business faciliteiten ( kan je doen als je het jaar ervoor niet bent weggeweest ) ) , het is nu alleen maar wachten op de vertrekdatum....en die houden we natuurlijk nog even voor ons ! Maar het is in juni , dat wel , op een zaterdag. hehe

Laughing

Het is precies geworden wat er in de vorige posting staat , de nadruk leggen we op Labrador. Zat net nog even te kijken op Wunderground.com naar het weer in Happy Valley/ Goose Bay , en daar was het gisteren iets van -36 grd. C 's nachts.....Ik denk dat we de Walmart ijskrabber van 2010 ook maar weer meenemen !

Nog even op de vakantiebeurs kijken as vrijdag , misschien komen we nog iets tegen , maar verwacht het niet....T'is een dagje uit....