Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Dit jaar even niet...

Helaas , dit jaar slaan we even over....Geen reis in het vooruitzicht. Reden is dat we sinds half april de trotse bezitters zijn van een nieuwe kat , een dingetje van nu 3 maanden oud , die nog veel moet (bij)leren en die we niet meteen in juni voor een paar weken willen missen ! Daar komt nog bij , dat een aantal collega's al in juni weg zijn , en in september het erg druk wordt bij de baas.

Bob ( tja , zo heet-ie , als eerbetoon aan onze vorige Bob - officieel heet de kleine Phoenix Bob , omdat zijn naam met een 'P' moest beginnen ) is een Britse Korthaar , een zogenaamde Silver Tabby. We hebben ruim anderhalf jaar op Bob moeten wachten , maar nu is-ie er dan

Laughing

Volgend jaar staat wel weer een tripje gepland , we willen in juni 2012 naar Labrador & Newfoundland , met de focus op Labrador. De plannen gaan uit van vertrek na half juni , en dan voor een dag of 24 , 25....Labrador is de laatste echte wildernis in Canada , niet al te goed toegankelijk , maar we hebben er nu al zin in ! Vanaf oktober zullen we eens zaken gaan vastleggen.

Als we meer concrete zaken weten , dan melden we die natuurlijk !

Stay tuned ,

Eric & Carin