Denver

Vandaag lekker uitgeslapen en na het ontbijtje zijn we naar een wildlife refuge gereden ; het Rocky Mountain Arsenal Wildlife Refuge. Een hele mond vol voor een groot vierkant stuk grasland , met een paar meertjes en wat groepen bomen. Dit gebied ligt tussen het vliegveld en de bebouwing van Denver in. Hier hebben we een klein rondje gelopen , er was niet zo heel veel te zien , je hoorde wel veel vogels maar bekijken , ho maar. Wel kwamen we een grote vlinder tegen , echt wel een mooi beestje , en bijna zo groot als je hand. We hebben het even opgezocht , en we denken dat het een Monarch vlinder is. Hierna zijn we dwars door Denver gereden naar deSouthlands Mall. Dit winkelcentrum is behoorlijk groot , als je aankomt rijden is het net of je door Disneyland Parijs rijdt ; allemaal brede , aangeklede straten , met lampjes , muziek , speciale lantaarnpalen , bloembakken , fontijnen , etc. Erg leuk om doorheen te rijden. En , het is dus anders opgebouwd als de meeste Mall's , het lijkt wel een dorpje.

Hierna zijn we op ons gemak terug gereden naar het hotel , onderweg nog even gestopt bij een autoshow van allemaal ouwe karren en dikke auto's.

Morgen willen we rond 08.00 uur de auto inleveren op het vliegveld , we hebben de vluchten nog even gechecked en alles lijkt gewoon op tijd te gaan. Rond 11.15 moeten we dus opstijgen richting Minneapolis , en rond 15.25 moeten we vertrekken richting Amsterdam. We zien het wel , op Minneapolis hebben we 65 minuten om over te stappen , dat moet voldoende zijn ( verleden jaar ging het ook erg snel op Minneapolis ).

Waarschijnlijk is dit dus het laatste verhaaltje uit de USA , tenzij we net als in 2008 48 uur vertraging hebben ; dan horen jullie morgen gewoon weer van ons ! Als alles gaat zoals het hoort , dan komt het laatste verhaaltje vanuit thuis.