Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Denver

Vandaag lekker uitgeslapen en na het ontbijtje zijn we naar een wildlife refuge gereden ; het Rocky Mountain Arsenal Wildlife Refuge. Een hele mond vol voor een groot vierkant stuk grasland , met een paar meertjes en wat groepen bomen. Dit gebied ligt tussen het vliegveld en de bebouwing van Denver in. Hier hebben we een klein rondje gelopen , er was niet zo heel veel te zien , je hoorde wel veel vogels maar bekijken , ho maar. Wel kwamen we een grote vlinder tegen , echt wel een mooi beestje , en bijna zo groot als je hand. We hebben het even opgezocht , en we denken dat het een Monarch vlinder is. Hierna zijn we dwars door Denver gereden naar deSouthlands Mall. Dit winkelcentrum is behoorlijk groot , als je aankomt rijden is het net of je door Disneyland Parijs rijdt ; allemaal brede , aangeklede straten , met lampjes , muziek , speciale lantaarnpalen , bloembakken , fontijnen , etc. Erg leuk om doorheen te rijden. En , het is dus anders opgebouwd als de meeste Mall's , het lijkt wel een dorpje.

Hierna zijn we op ons gemak terug gereden naar het hotel , onderweg nog even gestopt bij een autoshow van allemaal ouwe karren en dikke auto's.

Morgen willen we rond 08.00 uur de auto inleveren op het vliegveld , we hebben de vluchten nog even gechecked en alles lijkt gewoon op tijd te gaan. Rond 11.15 moeten we dus opstijgen richting Minneapolis , en rond 15.25 moeten we vertrekken richting Amsterdam. We zien het wel , op Minneapolis hebben we 65 minuten om over te stappen , dat moet voldoende zijn ( verleden jaar ging het ook erg snel op Minneapolis ).

Waarschijnlijk is dit dus het laatste verhaaltje uit de USA , tenzij we net als in 2008 48 uur vertraging hebben ; dan horen jullie morgen gewoon weer van ons ! Als alles gaat zoals het hoort , dan komt het laatste verhaaltje vanuit thuis.

Stay Tuned !

Eric & Carin

Piet & Anja

Geen wonder dat jullie geen vogels zie, je moet fluiten of een foto van mijn laten zien. (haha)
Veel plezier daar.

Piet

Pa en Ma

Toch niet te veel gekocht in die Mall, zal wel overgewicht worden.haha
Goede terug reis
See you at Schiphol.