Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Van Seattle naar Marblemount

Vandaag de eerste echte vakantie-dag ; vliegen is een noodzakelijk kwaad , dus die tellen we voor het gemak maar niet mee. Vanochten waren we om 06.00 uur wakker , na een goede nachtrust van zo'n 11 uur lang. Om 10 voor half zeven zaten we in een Denny om een ontbijtje te scoren ; Carin nam pancakes , en ik toast met scrambled eggs en hash browns. Een goed begin is het halve werk ! Daarna stapten we om 08.30 in de shuttlebus van het hotel , en lieten ons bij de National rent-a-car afzetten. We hadden een SUV geboekt , we mochten zelf kiezen uit een stuk of 6 SUV's die er stonden. Uiteindelijk kozen we een rode Kia Sorento , omdat die het meest rijkelijk was uitgerust ( we sloegen een Jeep , een Jeep Wrangler , en een paar Fords af ).

Als eerste maar Seattle uitkomen , halverwege gestopt bij een Walmart en het eea aangeschaft ( oa een ijskrabber , die zullen we in Yellowstone straks wel nodig hebben ! ).
Hierna doorgereden over stille wegen richting de Nort Cascades. Je merkt dat in deze streek haast geen toeristen komen , het is een wat onbekender national park. Hier geen bussen met Japanners ! We zijn totaan Diablo gereden , bij het gelijknamige stuwmeer.

Dit was al voorbij ons overnachtingsadres ( zo'n 22 mile verder ) , maar we hadden de tijd , en het weer was prima : zo'n 22 graden en een lekker zonnetje. Het stuwmeer en de dam lagen er lekker zonnig bij. Hierna nog even gestopt bij het North Cascades NP visitor center , en toen maar naar het motel. Hier ook maar het dinner genuttigd , en rond 19.30 was de dag wel zo'n beetje om.
Morgen rijden we de #20 verder af naar Colville ; hopen dat ons geplande hotel open is , want via het internet zijn ze niet (meer) bereikbaar.
Stay Tuned !
Eric & Carin

Ernst

Een Jeep aflsaan voor een Kia........als je terug bent moeten we toch eens praten. Veel plezier.

Louis

Een Kia niet verkeerd hoor!!!
Jullie gaan weer mooie avonturen tegemoed als ik het zo bekijk,dus geniet ervan.
Groetjes,Louis

Arjan

Waanzig weer om te lezen, heb er ook weer zin.
ik moet nog een dikke maand wachten, dan kunnen we pas die kant op.
Die IJskrabber kan ik zeker wel overnemen volgende maand?

Veel plezier en geniet!!

Groetjes,