Eric & Carin - Australie 2020 - Perth naar Darwin

Seattle

Hehe ,
we zijn in Seattle ! Vanmorgen liep de wekker om 04.45 af , en om 05.20 stapten we de auto in. Het regende lekker , en ook op Schiphol bleef het regenen. De koffers waren we lekker snel kwijt , en rond 08.00 gingen we door de douane.
De vlucht vertrok ietsje later , maar we landden na een probleemloze vlucht ( ik heb alleen maar m'n ogen open gehad tijdens het opstijgen ,eten en landen !! ) landen we om 11.25 lokale tijd op Seattle. De douane ging weer als vanouds ( niet snel dus ) en om 12,30 waren we met een opgebeld shuttlebusje in het hotel. We konden inchecken ( ze moesten wel even naar de reservering zoeken ) en om 13.00 waren we gereed.....wat nu te doen ? Het weer was lekker , zo'n 17 graden , en we besloten maar om de lightrail naar downtown te nemen ; deze stopte tegenover het hotel , en met een half uurtje ( voor $ 2,50 pp ) zaten we in het centrum. Hier lekker rondgelopen en op een terrasje bij de haven wat gegeten en gedronken.
Rond 16.00 uur weer teruggeraild , en nu is het de bedoeling dat we een tukkie gaan doen !
Morgenochtend willen we om 08,45 de auto ophalen op het vliegveld , en dan rijden we direct naar een Walmart om "iets voor onderweg" in te slaan. We hebben geen idee wat het weer gaat doen , maar dat zien we vanzelf. Eerst maar eens gaan rijden , en in Marblemount uitkomen !
Stay Tuned !
Eric & Carin
PS internet is hier in dit hotel nog zoiets als inbellen....geen snelheid.

Pa en Ma

Alles is dus goed gegaan, nu kan de reis beginnen.
Veel plezier en kijken nu al uit naar jullie verslag en de mooie foto's.

Henk d Hollander

Goed te lezen dat alles voorspoedig is gegaan en jullie een goede reis hebben gehad.Een fijne vakantie en ik blijf jullie volgen.

Diny & Wim

Even een aanrader; op jullie weg naar Powell komen jullie door Cody,daar is het Buffalo Bill Hist. Centre, zeer de moeite waard. goeie reis verder.

Lenie

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Jullie zien er dan ook zeer ontspannen uit. Hier is het nog steeds pokkeweer.
Geniet ervan en we kijken uit naar het volgende bericht met foto's natuurlijk.