Nog effe minder als 3 weken....

Hehe , er lijkt geen eind te komen voordat de laatste werkdag geweest is ; maar , nu praten we al over 'nog maar iets meer als 2 weken' , dus het schiet nu wel weer op. Enne , voordat je er erg in hebt , sta je alweer op Schiphol om in te checken !

Laughing

De vliegtickets hebben we al drie weken in huis , net als de vouchers voor de SUV en het eerste en laatste hotel. Niets houdt ons nu nog tegen....Vandeweek kwam er nog een emailtje binnen van de Tamarack Lodge , de lodge waar we twee overnachtingen hadden geboekt , helaas moesten ze ons gratis upgraden naar een vrijstaande lodge ; het hoe en waarom stond er niet bij , maar we moesten dus uit onze gereserveerde kamer en we moesten ons maar zien te behelpen met een vrijstaande lodge met fantastisch uitzicht...en da's aan ons wel besteed hoor !!!!

Haha , vroeg reserveren loont dus toch....Het zal ons verblijf rondom het Glacier NP alleen maar verbeteren !!!

Verder geen nieuws , nog even doorbijten op het werk ....